Projekt ŠŤAVA do HORECA je o zošťavnatení pobytu hosťa vo vašom zariadení, a to na základe produktov Gentlejam, ktoré sú umiestnené na rôznych miestach ale aj vďaka špičkovým službám, ktoré hosť zažije pri svojom pobyte. Všetky zariadenia, ktoré dajú ŠŤAVE „zelenú“, sa zaradia medzi „šťavnaté hotely“ a získajú niekoľko benefitov, ktoré budú úplne grátis.
Hotely, ktoré budú súčasťou ŠŤAVA do HORECA budeme pravidelne zaradzovať do našej marketingovej komunikácie. Využijeme silu sociálnych sietí, ako sú Instagram, Facebook ale prioritne LinkedIn (pretože tam je najviac B2B zákazníkov) na budovanie atraktívnej značky. Marketingový tím ŠŤAVA do HORECA bude spriaznené hotely zaraďovať do obsahového plánu, pričom bude vytvárať vizuálne lákavý obsah, a to od profesionálnych fotografií až po pútavé videá, ktoré zdôrazňujú výnimočnosť a atmosféru hotela.
V šťavnatom newsletteri, ktorý bude plný odborných informácií a inšpiratívnych rád, či tipov z HORECA segmentu budeme udržiavať pravidelný kontakt s existujúcimi a potenciálnymi hotelmi. Práve tam budeme pravidelne spomínať naše spriaznené hotely, so zameraním na ich progres a rast povedomia.
V LinkedIn skupine „ŠŤAVA do HORECA“, ktorá bude plná inšpirácií, rád a noviniek, budeme takisto spriaznené hotely pravidelne zviditeľňovať a vyzdvihovať.
Spriaznené hotely budú aj súčasťou odborných a inšpiratívnych článkov, ktoré budú publikované v odborných HORECA časopisoch a portálov.
Vieme, že reklama hotela môže byť omnoho efektívnejšia, keď vedie cez samotných zamestnancov, ktorí sú dušou hotela. Preto náš tím bude vyhľadávať „hviezdy hotelového neba“. Táto iniciatíva nesie dôraz na tých najlepších z najlepších – zamestnancov hotelov, ktorí svojou prácou vytvárajú nezabudnuteľné zážitky pre hostí a zvyšujú prestíž hotela.
Budeme hľadať príbehy zamestnancov, ktorí vynikajú svojou profesionalitou, prístupom a odhodlaním. Či už ide o recepčných, kuchárov, barmanov, alebo upratovačky – všetci tí, ktorí prispievajú k vytváraniu výnimočného zážitku pre hostí, si zaslúžia byť ocenení a zviditeľnení. Každý príbeh, ktorý zverejníme, bude zdôrazňovať osobné úspechy, nadšenie a prínos jednotlivcov, ktorí robia daný hotel výnimočným.
Prostredníctvom série článkov, videí a príspevkov v časopisoch, portáloch, newsletteroch, či sociálnych sieťach, budeme tieto hviezdy predstavovať širokej verejnosti.
V našom projekte je starostlivo vybraný tím odborníkov s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti hotelierstva, marketingu, zákazníckeho servisu, gastronómie a finančného manažmentu. Títo experti pracujú ruka v ruke s manažmentom hotela na identifikácii a riešení najpálčivejších problémov, ktoré brzdia rast tržieb. Či už ide o optimalizáciu prevádzkových procesov, zlepšenie kvality služieb, inovácie v marketingu, alebo efektívnejšie využívanie dostupných zdrojov – naším cieľom je prinášať konkrétne a merateľné výsledky.
Projekt ŠŤAVA do HORECA je viac ako len konzultačná služba – je to partnerstvo, ktoré prinesie vášmu hotelu nový impulz a konkrétne nástroje na dosiahnutie vyšších tržieb. Veríme, že vďaka našej spoločnej práci sa váš hotel stane ešte atraktívnejším pre hostí, efektívnejším v prevádzke a úspešnejším na trhu.
ŠŤAVA prichádza s unikátnym konceptom au-pair pre HORECA segment, ktorý predstavuje novú úroveň podpory a starostlivosti o hotely. Naše „au-pair“ sú odborníčky so skúsenosťami v hotelierstve a zákazníckom servise, ktoré budú pravidelne navštevovať hotely a poskytovať im neoceniteľnú pomoc v rôznych oblastiach.
Hlavnou úlohou týchto profesionálok je nielen zabezpečiť, že všetky procesy v hoteli bežali hladko, ale tiež vyhľadávať „diamanty hotelového neba“ – tých zamestnancov, ktorí svojou prácou prispievajú k jedinečnosti hotela.
Cieľom tohto projektu je nielen zlepšiť vnútorné fungovanie hotelov a motivovať zamestnancov, ale aj posilniť vzťah medzi hotelom a jeho hosťami. Keď hostia uvidia, že hotel si váži svojich ľudí a podporuje ich rozvoj, vytvára to silný dojem a zvyšuje lojalitu zákazníkov. Naše au-pair pre HORECA segment sa tak stanú dôležitým spojencom v budovaní silnej a prosperujúcej hotelovej značky.