Za celou ŠŤAVOU stojím ja- Iveta Hrabovská, autorka unikátneho slovenského projektu Gentlejam. Sprevádzam vás celou touto stránkou a som tvárou tohto projektu, ktorý verím, že vytvorí revolúciu v HORECA segmente.
„Milujem gastronómiu a milujem zážitky v rôznych podobách.“
Preto som vždy túžila etablovať Gentlejam produkty do špičkových zariadení tak, aby mali veľký presah a vytvárali spomínané zážitky.Keď sme sa zamýšľali nad škálovaním Gentlejam značky, rozhodnutie bolo jasné: Ideme do HORECA segmentu.
Ani vo sne by mi ale nenapadlo, že kreovaním tohto prvotného nápadu vytvoríme obrovský projekt na niekoľko rokov, ktorý bude mať presah najmä na zvyšovanie úrovne služieb v tejto oblasti.
Prečo hovorím v množnom čísle? Pretože divíziu Gentlejam – ŠŤAVA do HORECA tvorí tím niekoľkých ľudí, ktorí sa starajú o marketing, obchod a spokojnosť našich zákazníkov.
Cieľom projektu ŠŤAVA do HORECA je pomôcť hotelom, aby sa ich služby posunuli na vyššiu úroveň, a to niekoľkými spôsobmi:
Vďaka zvyšovaniu kvality služieb v jednotlivých zariadeniach chceme dosiahnuť to, že hostia získajú nezabudnuteľnú pamäťovú stopu a nielen že sa s chuťou budú vracať, ale dané zariadenia budú odporúčať ďalej. Čo samozrejme úzko súvisí s následným rozvojom turizmu v daných regiónoch.
ŠŤAVA DO HORECA je projekt určený pre všetky typy zariadení, ktoré chcú svoje služby posunúť na vyššiu úroveň a chcú byť niekoľko krokov vpred. Prioritne ide 4 a 5 hviezdičkové hotely, rezorty, reštaurácie vyššieho štandardu a následne ostatné zariadenia, hotely a penzióny.
Tento projekt je pre všetkých, ktorí cítia, že chcú byť krok vpred. Veríme, že vďaka našej ceste zákazníka a odborníkom, ktorí pomôžu zlepšiť úroveň služieb, zošťavnatíme pobyt hosťa v danom zariadení.
Hotely, ktoré budú súčasťou ŠŤAVY do HORECA budeme pravidelne zaraďovať do našej marketingovej komunikácie na rôznych kanáloch: cez šťavnatý newsletter, LinkedIn skupinu „ŠŤAVA do HORECA“, odborné a inšpiratívne články a webináre.
Projekt Šťava do HORECA odštartuje Veľkým HORECA prieskumom. Cieľom dotazníka je získať aktuálne a relevantné dáta, kde slovenských hotelierov “tlačí topánka”. Na základe výsledkov v spolupráci s médiami a našimi odborníkmi pripravíme cielený a zároveň personalizovaný edukačný obsah v podobe odborných článkov, vzdelávacích podujatí a kurzov.
V roku 2025 spustíme Gentlejam nadáciu na podporu mladých talentov, študentov a rôznych organizácií, ktorých cieľom je zlepšiť prostredie v HORECA segmente. Budeme rôznymi spôsobmi (nielen finančne ale aj materiálne a edukačne) podporovať rôzne školy, súťaže, organizácie a projekty, ktorých cieľom je zlepšenie prostredia v oblasti gastronómie a hotelierstva.
Náš dlhodobý plán je, aby sa úroveň samotných zariadení zlepšovala najmä vďaka etablovanej Šťave. V pláne máme vytvoriť Kvapky kvality, ktoré budú základným ukazovateľom kvality poskytovaných služieb v danom zariadení.